HejHejBloggen<3

hola!!

Hej på er! Idag har varigt en galen dag och det är ganska skönt att den är över så att man kan gå och lägga sig och vakna upp till en tipp topp tisdag. Som ni märker så är jag på väldigt bra humör idag till skillnad från igår :) Det har varit en helt okej dag och det har gått så himla fort har aldrig varit med om att en måndag gått så fort innan men det är ju skönt. Efter skolan så gick jag ju med Emma & Matilda hem och Sandra följde med eftersom vi skulle träna sen. Vi hade as kul och snackade mycket snällt "skit" haha ;p Vi åt jätte goda mackor till mellis och jag var den ända som inte åt honung, jag vet inte vad det är men det är så himla sött och jag gillar verkligen inte smaken :p Har inte sådär jätte mycket mer att säga mer än att jag ska ha engelsk prov i morgon så ni får önska mig lycka till. Tack!!. ( En sak till detta inlägget är extra speciellt eftersom det är det 100:ade inlägget som vi har gjort<3)
xoxo A<3

lite bilder från idag<333333











kan man ha det roligare??? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0