Jag är så trött på skolan nu!!

Hej Hej bloggen!!

nu har jag precis kommit hem från träningen och det var as kul även om jag känner mig lite risig. Det har varigt en lugn dag idag, har inte gjort så mycket pluggat lite till eng provet som är på tisdag jag älskar verkligen prov. Och sen är vi tillbaka på den, jag vet inte vad jag ska säga för jävliga måndagen igen när man går i skolan till fyra hinner hem en snabb runda till Emma & Matilda och sen dags för en eller ja två hyfsat stressiga träningar och är inte hemma föräns vid åtta och då håller man på och däcka i soffan ja härligt asså ha det så bra
xoxo A<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0