Jag hinner inte med!!

Hej Hej bloggen!!

Idag har det varigt full rulle och jag hinner inte riktigt med det som jag vill hinna med. Jag vaknade vid halv tolv idag kanske lite sent, men jag hade ju gärna sovit till två som Emma skrev för sån är jag. Men idag har jag varigt med Louise. Vi har bakat men mest varigt i staller och det älskar ju jag. Jag älskar lukten av hästar och själva känslan, det är så mysigt. Har precis kommit hem och jag luktar bara häst haha. Vi hade det jätte mysigt igår och gjorde allt sånt som Emma redan berättat. Kommer lite mer bilder på det nedan. Har tyvärr inte träffat tjejerna idag men vi träffas ju så ofta så man dör ju inte bara nästan. Men jag har precis kommit hem så nu måste jag plugga denna underbara lördag kväll och lite senare ska jag bara slappa framför tvn hoppas ni har det bra
xoxo A<3


Det kändes så härligt efteråt<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0