Kläder!!

Hej hej bloggen!
slutade skolan klockan tre idag så himmla skönt!:) skoldagen har varit jätte rolig har bara skrattat bokstavligen hela dan:) tror jag låg på golvet i korridoren tre gånger för jag skrattade så mycket! efter skolan hämmtade jag och Matilda ut paketet med våra kläder från H&M. är så himmllaa nöjd, alla kläder passa perfekt. var ju dock bara sommar kläder så jag kan inte använda det än. hade även beställt en bikini:) gick helt okej på engelsprovet, så skönt!  nu väntar bara SO provet på fredag:( ska snart åka och träna, är så himmla taggad fick ju hem ett nytt tränings linne från H&M, det var jätte snyggt! tränar till åtta sen måste jag snabba mig hem för klockan nio idag är det HOUSE, det är en av mina favis program! men måste gå nu ska fixa håret och så.
Hörs senare!:)
xoxo E


Jag i mitt nya tränings linne och mina älskade tränings shorts!<3



Matilda i sitt nya linne och sina shorts!<3
(haha ser nu att lappen är kvar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0