Klippning&Stan<3

Hej Hej bloggen!!

Nu har jag precis kommit hem efter en jätte mysig dag. Jag gick upp ganska tidigt i morse och duschade och gjorde mig i ordning, för jag skulle vara hos frisören kl elva. Jag älskar att bli klippt och sitta där och kolla i skvallertidningar m.m. Det är så mysigt :)<3 Det tog väl ca en timme och sen åkte jag in till Entre`. Det blev en del shopping som en jeansjacka, ett par jeans, en tröja och ett armband + lite annat smått som klämmor och tofsar och sånt. Glömde säga att jag blev nöjd med mitt hår, hon klippte bara topparna denna gången. Jag pallade inte slinga det eftersom det tar typ 3-4 timmar ;p och sen klippte hon upp det lite. Alla får ha det bäst nu ska jag gå och ringa Emma
xoxo A<3

Bilder från idag<3


Tröja, Gina tricot (rea) 49;-  Jeans, Monki 300;-  Jeansjacka, Gina tricot 299;-  Armband, hantverkshuset ;p 129;-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0