Kvällen!

Hej Hej bloggen!
vaknade klockan  tio idag. sååå skönt att sova ut efter veckan. för er som tycker att det låter lite att sova till tio så är jag inte så bra på att sova länge halv elva är yyp det längsta jag kan sova. till skillnad från andra som kan sova till två på dagen men då har man ju sovit bort hela dan, lite onödigt! jaja igår kväll var det en jätte mysig dag. vi satt först och åt i två och en halv timme och skvallra en massa. sen gick vi ut och satte oss i bubbel poolen i ösrengnet, det var också jäättee mysigt, fast att det regnade. sen gick vi och satte på våra ansikts masker. det märktes att det var länge saden vi gjore det sist, för det brände i hyn. men det var bara skönt för då vet man att de hjälper:) sen satte vi oss framför Desparate Housevives och käkade en massa godis och popcorn, mmuummss:) vi åkte från Amanda nångång vid halv tolv, tror jag. men det var en lycked och jjäätttee mysig kväll!!:) Amanda har tagit lite bilder på oss med ansikts maskerna och när vi bubblar så hon kommer lägga ut de under dan, så håll uutkik!
Hörs senare!
xoxo E



Bild på mig och Matilda från igår!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0