Lördag!

Hej Hej bloggen!
har dragit på mig världens förkylning! men det är kanske inte så konstigt Amanda kände likadant tidigare i veckan och Olivia ligger hemma och har maginfluensa. man jaja vi hade en jätte mysig dag igår i stan. vi fikade och så som vi brukar. det var ju lyckat för de andra. de båda hittade gällafall något. till skillnad  från mig då. Jag vet det är heeeltt otroligt att en tjej kommer hem från stan helt utan någoting! men jag hittade inget jag tyckte om så då fick jag bli utan. vill ju hellre shoppa loss sen där det blir sommar kläder det är ju mycket roligare att handla till skillnad från tjocka vinter kläder. i dag då så har Farmor och Farfar varit här och det var väldigt trevligt. ikväll då skulle jag ha sovit och haft det trevligt hemma hos Amanda men eftersom jag mår jätte dåligt så är det inte så bra att jag smittar ner henne också. så idag ska jag vara hemma och kolla på melo med familjen och villa upp mig för imorgon. vill ju så gärna träna imorgon!! men då måste jag ju vara helt frisk så jag orkar. så nu ska jag vila:)
hörs senare!
xoxo E

Dagens outfit!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0