Lördag!

Hej Hej bloggen!
vaknade för en halvtimme sen. ska ju in till stan idag och gå på smink kurs hos Make-up store som jag fick i julklapp. sen efter det blir det väll lite shopping också. måste också byta min trikåkjol som jag köpte förra helgen eftersom den gick sönder efter att jag använt den en gång, KUL! sen ska hela tjejgänget hem till en kompis ikväll och sen ska tjejerna sova här, mysigt! men nu måste jag gå och göra vi mig så jag kommer till stan idag har ju en tid att passa:)
Hörs senare!
xoxo E



Jag och Amanda förra helgen!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0