Lördag<33333

Hej Hej bloggen!!

Vi hade en jätte lyckad dag igår, och vi kom in till stan vid halv två. Vi kom hem med en del saker. Eller inte alla men men .. Jag hittade en tröja på JC, och där brukar jag typ inte hitta någonting så det var ju bra. Sen köpte jag tre par örhängen, ett nagelack (en jätte fin färg till sommaren när man är brun :)) och en deodorant, sånt nödvändigt. Sen fikade vi på espresso house, Som vanligt för det är ju så himla mysigt. Jag älskar det<3. Jag och Matilda tog en morotsmuffins och Emma en marshmallow cocci, tror att det heter så +E&M tog chailatte men det gillar ju inte jag ;p och efter det var vi propp mätta :) sen gick vi en runda till och sen bar det av hemåt. Sen när vi kom hem så var vi as trötta så jag somnade nästan på golvet ;p Emma satt och kollade på film eller nått i sin iphone och typ Matilda med. Så det var ju lite skönt att slappa lite efter en hel dag i stan. Men nu måste jag gå och göra mig i ordning för jag Ska va med Emma sen. Här kommer lite bilder från igår.
xoxo A<3


Dessa ville ju Matilda ha såklart<3


Jag tyckte att dom var skit coola haha :)<3


och dom här ska jag & Emma köpa till balen i nian ;p nä bara skoja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0