Måndag 1 Februari

Hej Hej Bloggen!
kom hem från skolan för ungefär en timme sen. hade ingen mentor idag som vi annars brukar ha utan vi hade ett klass möte. det gick inte så jätte bra eftersom vi är femtio i klassen och ingen kan vara tyst. så det pratades konstant:) idag så va det jätte äcklig mat i skolan, tonfiks gratäng tror jag att det va. så jag åt ingenting. när jag kom hem var jag skit hungrig så jag och Matilda gjorde världens godaste mellis, rostade mackor med ost och hemmagjord chai latte, mmuummss:) vi skummade till och med mjölken själva. jaja men nu måste jag gå och plugga lite och sen byta om för ska träna styrka och fys sen med mitt underbara lag!:)
Hörs imorgon:)
xoxo E



Min hemma gjorda Chailatte<3

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0