Måndag 21 Februari

Hej Hej bloggen!
vaknade för ungefär en timme sen. såå skönt att kunna sova länge nu när det är sportlov. idag så ska jag va med Amanda som är på väg hit nu. vi har inte bestämmt vad vi ska göra men vi hittar väll på något kul som vanligt:) har inte hunnit blogga så mycket i helgen eftersom jag har varit upptagen hela helgen. på fredgen var jag hemma hos Amanda och vi var så trötta så vi kollade på desperate housevives. sen på ördagen spenderade jag hela dagen tilsammans med mamma, Matilda, simon, Daniel, Carro och Mats och åt på resaurang, bowlade och såg på melodifestivalen. sen på söndagen var det kalas för Mats brors son Erik. det var jätte roligt. sen på kvällen var jag så trött att jag inte orkade blogga. man nu i veckan kommer jag att ha tid med det eftersom det är sportlov. nu måste jag gå eftersom Amanda kommer snart.
xoxo E






 
Två bilder från helgen den första på mig i fredags och den andra på Matilda i lördags!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0