Måndag & Sjuk!

Hej Hej bloggen!
min förkylning och huvudvärk har inte släppt så därför är jag hemma från skolan idag. fick ju inte träna igår så jag satt bara bredvid när laget träna det var faktiskt rätt jobbigt man ville bara vara med och träna men jag ville ju inte bli mer sjuk så jag fick sitta bredvid. jag hjälpte ju till att träna små tjejerna lite och de var jätte snälla så det gick bra. idag då så har jag nästan precis gått upp från sängen. ska väll ta och göra lite engelska har tydligen läxa till imorgon så måste ju ta igen de dem gör på lektionerna idag. eftersom jag är hemma från skolan idag så får jag ju inte träna idag heller men hoppas på att vara frisk till imorgon så att jag kan träna då.
hörs senare!:)
xoxo E

Två bilder från träningen igår!<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0