Min & Emmas dag<3

Hej Hej blggen!!

Idag åkte jag till Emma vid halv tolv. Sen låg vi och snackade för Emma hade mycket att berätta om och jag med eftersom vi hade varigt på olika håll igår och det hade hänt jätte mcket roliga grejer, skit kul haha :) Sen var det dags för lite lunch och det blev mackaroner med köttbullar och våfflor till efterätt. Vi åt till vi höll på att jag vet inte ...... haha ;p Nu sitter vi här och nördar spotify och gör det man inte kan leva utan, håller på med våra iphones älskar mitt liv<333333333333333333333
xoxo oss A&E<3

lite bilder från idag :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0