Nytt!<3

Hej hej bloggen! Igår var vi ju i stan och shoppade kändes jätte bra har inte varit i stan på jätte länge. Det var jag, Emma och Amanda som var i stan. Vi hade frågat Sandra med men hon kunde inte synd. Får bli en annan gång. I alla fall pappa skulle ändå in i stan så han skjussa oss. Sen gick vi i stan ca typ tre timmar. Jag tyckte det var en lyckad shoppingn runda för jag hitta tre snygga toppar två på gina och en på jc som jag och Amanda har likadana. Idag har jag städat mitt rum känner mig duktig. Farmor och farfar var här precis och fikade med semlor och hela köret. De hade tagit med sig min gammel farmor också så det var roligt att få träffa de och bara sitta och prata. Jaja här får ni bild på mig i mina nya tröjor den sista är dagens outfit!
XOXO M<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0