Onsdag 16 Februari

Hej Hej bloggen!
det var rätt så länge sen jag bloggade sist faktiskt men det är bara för att det är så himmla mycket nu innan lovet och så. men så har det ju alltid varit. tror att vi kommer att ha haft fyra prov plus andra läxor den här helgen. man jaja idag då är det ju onsdag. det är ju vår så kallade chill dag. först imorse lagade vi pizza på hemkunskapen. gott ppå morgonen lixom, NOT! men jaja eftersom Amanda och JUlia bara var två vid sitt bord så fick ju jag flytta ditt för ingenannan ville, haha populära de är då! sånt dreamteam alltså, NOT! jag och Amanda har inte så bra sammarbete vi bara klagar på varandra, vet inte riktigt men det bara blir så. sen då var det en timmes håltimme då vi hade tänkt att vi skulle vara duktiga och plugga men eftersom biblioteket var stängt idag var sofforna i cafe delen ett lockande alternativ. så då blev det ju istället att man satte sig där och snackade, de som vi är så bra på!:) sen var det att gi igenom den sista sexuallkunskapen eftersom det prov på fredag. sen var det dags för slöjd är nästan klar med min rosa och turkosa neseccär nu, sååå skönt! sen var det hem och plugga men det blev inte så mycket pluggade var ju tvungen att måla naglarna ju! jaja planerna inför helgen är väll inte klara men vi har lite förslag på vad vi ska göra men har inte bestämmt något så det måste vi göra imorgon!
Hörs senare!
xoxo E



Jag och Amanda på farmors fest!<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0