Onsdag 16/2

Hej Hej bloggen!!

Här sitter jag och har överenergi. Har inte gjort så mycket idag men det är ju skönt ibland :) har ju beställt från H&M för ett tag sen så mamma skulle hämta det idag så jag hoppas att det blir bra längtar verkligen till sommaren nu<3 har inte så jätte mycket mer att skriva om. Men här kommer lite bilder från helgen,igår & idag.
xoxoA<33333


lite innan vi skulle åka i lördes<3


Julia & Matilda var ju lite trötta igår haha<3


Jag & Emma + Matilda skulle ha sned tofs på träningen igår skit snyggt<3


Snygga jag ;p
Sen hoppade vi och tog massa andra foton men jag pallar inte lägga in dom det blir så mycket då men jag kan sluta med min dagens outfit xoxoxoxA<3

kanske inte världens bästa men alltid något<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0