Torsdag 24 Februari

He Hej bloggen!
vaknade för ungefär två timmar sen. jag vet, jag är jätte dålig på att sova länge men jaja.  igår hade jag och Matilda en jätte mysig dag med våra kusiner Clara och Isak som är fyra och fem år. det var jätte längesen vi träffade de sist så vi hittade på en massa roliga saker. och de blev jätte glada när jag och Matilda hämtade dem från förskolan. idag ska jag va med Amanda vi har ju inte vat sen i måndags så nu har vi mycket att snacka om. och senare idag så ska vi också träna med laget såklart. det var ju längesen nu. har inte tränat med laget på hela veckan. nu måste jag gå ner och äta frukost och sen göra vi mig:)
Hörs senare!
xoxo E 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0