Plugg dag!

Hej Hej bloggen!
har precis kommit hem från skolan. idag har vi ju vår så kallade Chill dag så vi har bara haft tre lektioner idag. hade hemkunskap dag, då bakade vi morotts muffins. de blev jätte goda! men idag har jag också så kallad plugg dag etersom jag inte tränar idag och sen har vi stort SO prov och svensk inlämmning på fredag plus en massa vanliga läxor.  så nu ska jag gå och äta lite mellis och sen ta tag i mitt pluggande!
Hörs senare!
xoxo E



Jag och Amanda förra helgen!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0