Så trött!!!

Hej Hej!!

Hade en jätte mysig kväll igår och idag så klart. Julia skulle spela match idag så hon gick upp vid typ halv tio och väckte alla oss andra och som ni vet så är jag jätte morgon trött så jag blev ganska sur haha och sen gick det ju inte att somna om när hon gå där och göra sig i ordning och för det andra lös solen in i deras rum genom någon springa och sen helt plötsligt drar Emma upp hela rullgardinen så ja herregud jag trodde jag skulle dö så ljust det blev. Sen kom jag hem och skulle plugga men det gick jätte segt och så var jag tvungen att vila en timme för jag höll på att decka framför spansk böckerna. Sen var det träning KUL och nu är jag skit trött igen och orkar verkligen inte tänka på att jag ska upp vid sju i morgon och gå i skolan till fyra men ni får ha det bäst.(önskar att man kunde vara ledig varje måndag, tisdag, onsdag ja hela veckan alltid<3)
xoxo A<3


Jag och mina små kusiner i vintras längtar tillbaks<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0