Sjukling :(

Hej Hej bloggen!!

Idag skulle jag ju varigt med Emma eftersom vi inte hade varigt på ett tag men nä då ska man bli sjuk mitt i allt. Jag har nästan inte sovit på hela natten för jag har varigt så himla varm och kall på samma gång men jag har inte haft någon feber. Sen i morse hade jag jätte ont i huvudet men efter att ha sovit i två hela timmar i sträck och ätit en bra lunch tagit en huvudvärks tablett så känner jag mig som vanligt :) så jag mår mycket bättre och ska träna i kväll men jag får ju ta det lite lugnt. Man kan ju inte ligga hemma hela dan och ha det tråkigt. Jaja har ju inte hänt så jätte mycket pratade med Emma för en stund sen och hon var också rastlös. Men i morgon ska vi in till stan och det ska bli jätte mysigt och sen på lördag ska Emma sova här också jätte mysigt. Så jag tror att det kommer bli en lyckad helg. Ha det så bra :)<3
xoxo A<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0