Slut på Helg :(

Hej!

Har inte bloggat på ett tag för jag var hos min pappa och jag tycker det är onödigt att ha datan med mig. För jag är ju där för att träffa min pappa inte spela data. Hos min pappa gjorde jag inte så värst mycket för på fredagen var jag borta och hemma hos amanda med emma och matilda. Så jag kom hem vid halv 12? Jag var as trött och gick och la mig. Sov typ tilll bara 10 sen. Jag vet inte varför jag var bara inte trött och ville upp :). Vi spelade tennis då pålördagen jag, min bror och min pappa. Som vanligt blev jag ''spöad'' av min bror som hansäger. Men i själva verket så spela vi jämt bara poängen som tala för sig :p. På kvällen var det melodifestivalen och gissa hur kär jag blev i danny och hans låt :D den var as bra ju. Trodde det skulle vara en annan tråkig smörig balladsång som det brukar va när sånna killar som Danny är med i melodifestivalen. Men nej så blev det inte utan han sjöng med influerat beat från swedish house maffia :D. Coolt. Och nu denna söndagen har jag kommit hem till mammaoch gissa vad man hitta där.. MINA TAPETER TILL MITT NYA RUM :DDD. De är as fina! Kommer bli sjukt bra med de :p. Nu så tråkar jag och skriver detta inlägg.. Egentligen skulle jag göra något annat.. men nej det sket sig för min kära kompis Matilda skulle tränaoch jag har ingen aning hur jag skulle ta mig dit. Lite pinsamt att fråga min mamma om hon kunde köra mig hehe :). Ni undrar säkert nu ''vafan snackar hon om?'' Jag kan bara säga en sak. Det är lite privat. Bara mina närmaste som vet :p. Nej och nej.. jag skulleinte plastikoperera mig haha. Det är ingen stor grej. I alla fall inget som alla andra behöver bry sig om :). Nu ska jag sluta skriva och börja plugga.. suck engelska... Ni får alla ha det bra ! :) XOXO J!

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0