Snart fredag<3

Hej Hej bloggen!!

Nu har jag precis kommit ut ur duschen och innan det så hände något väldigt väldigt pinsamt, jag smsade med "Emma" om jag kunde äta där i morgon för jag ska va hos dom och sen började jag fråga om deras mammas pojkvän skulle komma och jag fick inget sådär svar och så frågade jag om Daniel skulle komma (hans son)för det hade ju verkligen inte gjort något för han ses ju bra ut om man säger så, men sen visar det sig att jag har smsat med deras mamma och när jag fick veta det höll jag på att dö för nu vet ju hela deras familj det hahaha ;) så ja det var ju lite kul och sen har det hänt lite andra roliga saker men det kan Matilda berätta om hon vill för det handlar om henne. Men det har varigt en bra skoldag och jag vet igentligen inte vad vi har gjort sen har det varigt en kul träning och jag klarade min puch i chiningswil ja skit samma vet inte hur det stavas men jag klarade i alla fall efter typ tio träningar skit kul men nu måste jag gå och platta mitt hår och sen har jag ju SO-prov i morgon och jag behöver all stöttning som finns för jag är skit nervös men ha det fint
xoxo A<3



Kommer bilder på min senaste outfits dom tre senast dagarna i helgen xoxo A<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0