Söndag!

Hej Hej bloggen!
jag och tjejerna har precis vaknat upp till en underbart solig söndag! vi är fortfarande i pyjmas men ska snart gå och byta om. idag är det pluggande inför språk provet på tisdag. sen blir det två timmars träning med mitt underbara lag:) igår då var en lyckad dag. först var jag på sminkkurs på dagen, det blev jättebra, kommer upp resultat sen. hittade tyvärr inga kläder igår men kom hem med en massa smink:) sen köpte vi även Just Dance till Wii igår så vi hann  dansa lite innan vi stak iväg på kvällen. kvälen var riktigt lyckad med hela gänget:) nu måste jag gå och göra vi mig och sminka mig i mitt nya smink så jag hinner plugga nåt överhuvudtaget. 
Hörs senare!
xoxo E

 
JAG INNAN TRÄNINGEN FÖRRA VECKAN!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0