Söndag :(

Hej Hej bloggen!!

Nu börjar man höra att folk börjar komma hem igen efter sina skidresor. För det är ju sista lediga dagen idag och sen börjar skolan igen, och då kommer jag att längta skit mycket till sommarlovet haha :) Jag hade en mysig dag här hemma för mig själv igår. Vi skulle egentligen bort men jag pallade inte följa med och Emma skulle ju ha varigt här men hon kände sig så kass så det var bättre att hon stannade hemma och vila. Men i alla fall så såg jag världens bästa film i går kväll, The LAST SONG. Gud vad den var bra, jag har nog aldrig gråtit så mycket till en film innan i hela mitt liv så jag måste se om den idag. Ja den var skit bra och sen åt jag lite godis, men jag var inte så sugen på sånt igår. Inte likt mig men skit samma det är ju bara bra. Idag ska jag träna kl fyra till sex. Kl fyra ska vi träna små hopprepsttjejer eller killar för dom hade inga tränare nu när alla är borta och så, och sen blir det träning med laget, och det ska bli skönt. Men just nu ska jag göra mig i ordning och sen får vi se vad som händer.
xoxo A<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0