Söndag 20 februari

Hej Hej bloggen!!

Nu kom precis våra "gäster" mammas kompis och hennes familj. Det var jätte länge sen jag träffade henne och hennes söta små barn, så det är ju alltid mysigt att ta en liten fika, vem gillar inte bullar liksom? Sen vid tre ska vi hem till farmor och farfar för farfar fyller år ska bli jätte mysigt att träffa hela släkten och min farmor göt dom godaste tårtorna i hela världen så det längtar man ju också till haha :) nu måste jag gå ner och vara lite social men ni får ha det så bra
xoxo A<3


Det här är jag,min syster, mina kusiner och farmor och farfar för typ 4 eller 5 år sen haha<3 men vi ser inte riktigt ut så längre ;p

Kommentarer
Postat av: Sondreline

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

2011-05-30 - 07:54:36
URL: http://sondreline.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0