Söndag!

Hej Hej bloggen!
har precis kommit hem. först imorse var jag tvungen att ställa kloch en på halv tio eftersom vi hade konfa träff idag klockan elva. men det var lungt eftersom jag inte är så morgon trött så vaknade jag till och med innan klockan ringde och var hur pigg som helst:) sen då på konfa träffen var det först gudstjänst i en timme, lite drygt men jaja det gick ju bra. sen efter det gick vi till kyrkans hus och hade lite fika sen fick vi leka massa samarbets övningar. det var faktiskt skoj!:) sen efter det som slutede vid halv tre så hem och äta och byta hem snabbt sen iväg och träna två timmar med mitt underbara lag:) så nu är jag äntligen hemma och ska snart hoppa in i duschen och sen äta tocos, I love! ägentligen är det ju fredags mat men eftersom vi har hos Amanda i fredags och fick jättegod lasange och hos kompisar igår, som förresten var jjäättteee skoj, så fick det bli idag istället! den här helgen har varit helt underbar den med men imorgon är det tillbaka till skolan med två prov och en inlämmning den här veckn. jjiiippii:(  men vi överlever nog, hoppas jag!
Hörs senare:)
xoxo E



Tramsig bild på mig och Amanda!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0