städdag :(

Hej Hej bloggen!!!

Idag gick jag upp klockan elva och det var riktigt skönt att sova ut och känna att man har ett helt lov framför sig haha :) Idag ska jag verkligen göra det tråkigaste som finns, STOR STÄDA mitt rum. Jag har likson börjat men det går ganska segt och jag vet inte när jag gjorde det sist. Emma och Matilda kom in snabbt för en stund sen för Matilda hade glömt sina smycken här igår så det var kul att säga hej till dom eftersom dom ska iväg idag och i morgon ska jag hem till min farmor och farfar för han har fyllt år och då ska jag ju träffa mina underbara kusiner :) och Emma och Matilda ska på kalas till sin kusin och Julia åker till Åre idag. Jag är inte alls avundsjuk ;p jo det är jag vi brukar åka skidor varje år men inte detta, så himla tråkigt för skidor är ju så himla kul :) och som ni vet så var vi inte på strandbaden igår för dom kollar leg stenhårt och det var ju 16+ så det kändes liksom inte lönt att chansa hehe :p men vi hade mysigt ändå låg i soffan och kollade desperate housewifes i typ fem timmer, vi såg ju ut hela box två under förra jullovet och nu måste vi se ut hela denna boxen haha hoppas ni får en bra lördag och sen glömde jag att säga att vi ska till ett par kompisar i kväll så jag ska inte sitta hemma och rutna hela dan eller "kvällen".
xoxo A<3

lite bilder från igår sista dan i skolan<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0