Torsdag 3 Februari!

Hej Hej bloggen!
kom hem från skolan för typ en timme sen. idag så hade biblotikarien ordnat så att det var alla HJÄRTANS dag pyssel på lunch rasten. så vi gick in där och satte oss och ritade varsin bild, lite barnsligt kanske men det var rätt mysig:) sen på läxhjälpen så fick jag skrivkramp för vi håller på och skriver en deckare på svenskan och det är jjjääätttee svårt att komma på vad man ska skriva så jag skrev bara två meningar på hela läxhjälpen. sen när jag kom hem var jag ju tvungen att kolla ppå O.C. på femman, julia som älskar O.C. har smittat mig! men jaja om en timme ska jag träna med mitt underbara lag:)  ska bli så hhiiimmmlllaa roligt:) vi har alltid så roligt!
Hörs imorgon!:)
xoxo E



Bild på mig och Matilda i rast hallen igår!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0