Torsdag!

Tja bloggen! Visst är det härligt att det äntligen är lite solsken här nere i skåne. Igår blev en ganska slapp dag och som jag sa i tisdags så passa jag och Emma våra kusiner och vi hade jätte mysigt och vi bara lekte hela dagen. Det började med att vi hämtade de på dagis. De blev jätte glada när det var vi som kom och hämta. Sen gick vi hem till de och bara lekte, lekte och lekte. Barnet inom en kom verkligen ut. Vi lekte både med barbie och bilar. Idag kommer det också bli en slapp dag och jag ska typ bara ligga i soffan och slappa till ikväll för klockan sex väntar träning med laget. Känner mig inte helt hundra och är inte super taggad men det kommer säkert. Jaja ska snart gå och äta lunch men här får ni en dagens outfit!

XOXO M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0