1 juni

Hej Hej!!

Har varit en riktigt chill dag idag. Vi städade bara lite på hemkunskapen eftersom det snart är skolavslutning, gud vad jag längtar :)
Idag så kom min klänning som jag hade beställt från Nelly.com men den var inte alls som jag hade tänkt mig :( den var helt genomskinlig och den skulle vara vit men det var den inte så nu måste jag ut och leta efter en ny :p pallar inte. sen fick jag lite grejer från HM bl.a en byxdress, den var riktigt skön och jätte bra att ha nu i sommar :) sen kom min bikini och ja den passade också. Idag så fick jag reda på att jag har ett starkt VG i biologi så jag blev jätte glad och sen ett starkt G i kemi men är ändå nöjd för det är det ämnet som inte intresserar mig speciellt mycket :p och sen på slöjden så skrev vi utvärdering om vilket betyg som vi tycker att vi är värda och när hon läste mitt sa hon att det var skit bra så nu hoppas jag på det.

I morgon blir det träning på morgonen och sen stranden med kompisar mysigt. hoppas bara att det blir fin väder,puss
xoxo A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0