äntligen 15 år <3

Hej Hej bloggen!!

idag fyller jag hela 15 år. Det känns ju så klart jätte kul att bli uppvaktad och få massa presenter på morgonen men jag kan ju inte precis säga att jag känner mig så hemskt mycket äldre haha :D. Nu har jag precis gjort mig i ordning och när som helst kommer min farmor, farfar, kusinerna och pappas syster. Jag kan berätta lite snabbt vad jag har fått nu på morgonen: en röd och stor resväska ;p, ett iphone fodral, hårinpackning, bodyspray, grejer till naglarna, världens sötaste kort, nått sol stift kan ju vara bra nu när vi ska till Spanien alla vi tjejer bara en månad kvar :D m.m.
här kommer en dagens outfit ha en bra dag och flagga nu mycket för mig för det är ju Sveriges nationaldag idag, hej då :D<3
xoxo A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0