äntligen sommar!!

Hej Hej solstrålar!!

I morse var jag inne i Trelleborg för att försöka hitta en klänning och det gjorde jag också :D. Så himla skönt för nu har jag allt fixat. Jag hittade även en jätte snygg vit magtröja och en blus (kommer bilder sen)  Så det blev lyckat. Sen har jag bara legat och solat här hemma, badat och bara tagit det lugnt :) Vi har ungefär 28 grader i poolen nu men det kommer nog bli närmare 30 grader snart om det fortsätter att vara såhär fint väder :) För jag tycker ju så klart att det är skönast med 30 grader eller mer :p. I morgon så kommer Emma, Matilda, Julia, Sara och Hanna hit så vi ska bara bada och ha det skönt och sen fyller ju jag år på måndag :D. Puss & kram.
xoxo A


Mycket vacker :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0