Dagen innan

Hej Hej bloggen!
vaknade vid elva imorse. riktigt skönt att sova ut efter lägret och midsommar. sen vid halv ett var jag hos Amanda och då var redan Julia där. så jag var där hela dagen och umgicks med dem. vid fyra så åkte vi till lokalen och gjorde vi alt för imorgon, den stora dagen. Då gäller det!! är redan nervös för hur det ska gå men jag tror att det ska gå bra. 
Dagen igår var också lyckad hade det jätte mysigt hs mina kusiner. vi dansade runt midsommar stången, åt jordgubbar och kvällen slutade med att vi spelade singstar, så himmmla roligt!!
Måste gå nu ska måla naglar och fixa håret inför imorgon!
xoxo E

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0