Lördag ¤ Juni

Godmorgon bloggen!
igår var jag en runda i stan. var ju tvungen att hita klänningar och skor. hittade ett par skor som jag ska ha på skolavslutningen och en klänning som jag ska ha på skolavslutnigen. hittade ingen klänning i stan till konfirmationen så när jag kom hem beställde jag en på nätet istället, hoppas bara den passar!

Idag då blir det poolhäng hemma hos Amanda hela dan fram till fyra någon gång. sen hem och ducha och sen iväg till stan hem till kompisar, Mysigt!
xoxo E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0