Lördagen Den 25 Juni

Godmorgon bloggen!
Idag är det dagen efter midsommar och jag har precis gjort vi mig. Idag så står det inte så mycket på schemat förutom att vi ska åka till lokalen där vi ska ha vår konfirmations fest imorgon och fixa den så det blir fint för allt måste vara helt perfekt eftersom detta är once in a life time. Emma åkte till Amanda imorse och jag tror att även Julia skulle vara där. DEt var meningen att jag också skulle vara med men när jag vaknade imorse kända jag att jag inte orkade. Jag hr varit uppe klockn sju varje dag i tio dagar och vi ska ha konfirmation omorgon så jag kände att jag ville ta det lungt och sova ut. Det känns ite tråkigt att jag inte kunde vara där eftersom det här är Julias sista dag i sverige på några dar så det känns tråkigt atta jg inte kan träffa henne och säga hejdå. Jaja nu ska jag gå och fixa inför imorgon. Bilder från midsommar kommer!
XOXO M<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0