Midsommar.

Hej.

Känns helt omöjligt att det är midsommar idag. Känns som jag fortfarande väntar på att skolan börjar på måndag. Piss dåligt väder alla dagarna här hemma. Absolut inget intressant har hänt utom att jag har flyttat upp till övervåningen. Egentligen var meningen att jag skulle skriva lite saker om mig själv nu som behöver skrivas ner.

Jag ska sluta oroa mig för saker och ting nu i sommar och sluta hålla på att tänka på det negativa.
Av 2 månader av 12 ska man inte gräva ner sig i ett hål och tycka synd om sig själv.
Sommaren är tillför att man ska glömma bort de 10 månaderna och starta om på nytt.

Så nu tänker jag att jag ska sluta tycka synd om mig själv och känna mig nere hela tiden. JAG ORKAR inte vara den som alltid ska vara ledsen och behöver stöd. Sånt här händer alla med massa krims krams kärleksproblem. Jag borde bara sluta tänka på sånt och njuta av mitt sommarlov.

Och alla andra som läser våran blogg så tycker jag att ni läsare ska också njuta av er midsommar och ert sommarlov för vi alla kommer komma tillbaka till skolan med 10 månaders slit framför oss med massa problem.

Varför inte bara njuta av de 2 månaderna vi har nu och göra det bästa av det?


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0