Midsommar!!

Hej Hej bloggen!!

Hade en helt underbar midsommar igår. vi var först vid midsommarstången och dansade och hade jätte mysigt och där träffade jag bl.a Emma och Matilda. Sen drog vi oss hem till Jens och Jeanne med jätte mycket folk och åt världens godaste mat och hade jätte kul. Sen träffade jag Louise ett tag och sen var det fest hela natten med värsta stereo anläggningen och vi spelade typ 90% JUSTIN BIEBER så jävla ballt. Sen var det en kille som var så himla rolig och han och jag körde lite 80 tals dans inför de andra. Den roligaste midsommaren på länge måste jag säga tack alla som var där :D
Idag så sov jag till halv elva och sen kom Julia och Emma efter ett tag. Vi gjorde inte så mycket chillade, snackade och tog det lugnt. Alla var ganska trötta efter igår och så skrev vi packlistor till Spanien för det är bara 2 veckor kvar tills vi åker helt otroligt :) tiden går så himla fort men vi kommer ha så jäkla kul där borta. Sen gick vi hem till Jens och dom igen idag och åt lunch, mat och efterrätt för det var jätte mycket över från idag så där har jag tillbringat resten av kvällen. Vi bor ju typ hos varandra men det är ju mysigt ska träffa dom i morgon också haha .I morgon Är den ju Emmas och Matildas konfirmation så jag ska dit och fira dom eller vad man nu säger och det ska såklart bli jätte kul. Då ses vi i morgon
xoxo A







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0