Mitt första tidsinställda inlägg :)

Hej Hej!!

Tänkte göra några tidsinställda inlägg nu framöver för det är så tråkigt att sitta inne vid datan när det är så himla fint väder. Igår var det ju jätte härligt och skönt väder så det kändes att sommaren har kommit nu. Har ju precis tränat och nu ligger jag förmodligen och steker på stranden med mina polare innan vi ska till Spanien. Gud vad jag längtar det är bara två veckor kvar helt otroligt så himla kul det ska bli kan inte vänta haha men ha en fortsatt bra dag!!
xoxo A



Bild sen förra sommaren!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0