Skolavslutning!

Hej hej bloggen!
Idag i skolan hade vi ute dag och vi skulle gå som de flesta kallar det döds marchen. Och jag kan intyga att man var nära på att dö. Det var så jävla jobbigt och vi gick längs strandet typ hälften av hela vägen och när vi gick där så såg vi att alla de andra skolerna tillbringade sin sista dag med en heldag på staranden. Nä men vår skola kunde inte tänka att det skulle vara trevligt nä utan vi skule ut och gå. 
Jaja det var en upplevelse nu när jag kom hem så såg jag att jag hade fått blåser på fötterna kul när man ska gå i höga skor hela dagen i morgon men jag kommer gå i de vilket fall som helst som man brukar säga: Vill man vra fin får man lida pin!
det ska säkert gå bra.  
Vi slutar skolan vid elva imorgon och ska hem och äta lunch sen efter det bär det av till landskrona och sen vidare till Ven för konfaläger!
Håll nu tummarna för fint väder imorgon!
XOXO M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0