Snart sommarlov!!

Hej Hej!!

Asså jag kan inte fatta att vi slutar skolan i morgon, helt sjukt och så himla härligt. Jätte många i vår klass åker ju till konfa läger i morgon efter avslutningen men jag Julia och Sara är kvar så vi skulle nog hitta på något :) Kom hem från skolan typ precis och det har väl varigt helt okej. Hade ju ute dag idag och det började med tio kamp och det gick faktiskt ganska bra och sen skulle vi ut och gå 1,5 mil typ men eftersom mina och Emmas fötter är helt uppsvullna eftersom vi tvunget skulle upp och klättra på höbalarna i går tror jag att det var är helt yr på dagarna ;p Nu ska jag fortsätta fixa tills i morgon det ska bli så himla mysigt :) ha det bra. xoxo A


Bild från när jag fyllde år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0