Sommarlov!! 14 juni den bästa dagen ever<3

Hej Hej!!

Kan inte fatta att vi har sommarlov nu i typ 2 månader. så himla härligt :D Emma och Matilda och många andra är ju på väg till ven nu med konfan i nio dagar. Kommer sakna dom så extremt mycket men jag hoppas att dom får det bra. Vi slutade ju vid elva och sen när jag kom hem så fick jag ett jätte fint hänge till mitt halsband + 100kr av mamma och pappa. Så tack så jätte mycket :) var iväg innan med Hanna, Sara och Julia och fikade sen skulle Hanna iväg så då åkte vi till stranden och snackade och hade det skönt. I kväll ska jag och Sara sova hos Julia och vi ska bara ha det mysigt och kolla på massa filmer ha det bra. xoxo A







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0