Söndag 12 Juni

Hej Hej bloggen!
hade en jätte trevlig kväll igår med tjejerna. vi snackade lyssnade på musik och hade jätte roligt. dagen i stan i går var också jätte rolig.
idag då vaknade jag med värsta smärtan i fötterna. båda mina fötter och några av tårna har svullnat upp. så får gå runt på hälarna,haha...fan!
jag som skulle träna  och åka till stranden idag. så nu får jag istället packa till Ven, städa och kolla på när de andra tränar, jävla skit!!!
jaja jag hoppas att ni kära blogg läsare har en trevlig söndag!
xoxo E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0