Stan=shopping

Hej Hej bloggen!!

Har ju redan berättat vad som hände igår och så och jag kan inte sluta att tycka att det var så himla ,mysigt det måste vi göra om tjejer, ni är bäst älskar er<33
I alla fall så har jag nästan precis kommit hem från stan med en himla massa grejer :P det var inte riktigt meningen men det bara blev så jag är lixom så dålig på att hålla mig ifall jag hittar något fint haha. Jag Emma, Matilda och Julia åkte in vid halv ett och gick runt och kollade lite sen åt vi lunch på Jensen`s böfhus, så himla gott. Sen fortsatte vår galna shoppingrunda och sen mötte vi upp Lollo på Triangeln och efter några timmar till tog i och fikade med glass och hela köret en sjukt lyckad dag. Nu i kväll ska jag hem till Emma och Matilda till att börja med och möta upp Hanna och Sara sen får vi se var kvällen tar oss ha en bra kväll. xoxo A

Lite snabbt dagens outfit!!


Fick det rosa/lila linnet av Hanna och Sara igår.
Tack så jätte mycket tjejer<3

Dagens köp!!


Fin bild va??

Strandväska: Åhlens, Kamerafodral: Åhlens, Bikiniöverdelarna: H&M, blåa linnet Gina tricot, Vita linnet med flätade band bikbok, Tube top: Gina tricot :D Riktigt nöjd nu ska jag iväg hörs i morgon<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0