stranden!

hej hej!!
idag var jag uppe tidigt och skulle träna vid nio. Man kände sig verkligen duktig måste jag säga. sen åkte vi bara hem och så och sen vidare till stranden med Emma, Matilda, Hanna, Daniel och hans kompis m.m.
Så härligt det va så himla varmt så man nästan svimmar och jag har faktiskt tagit mitt första dopp i havet idag. Det var så himla kallt men vi hade ju vattenkrig typ haha så man kunde inte låta bli :) Om en stund ska jag hem till Emma och Matilda och sova där i natt och i kväll ska vi träffa några kompisar på stranden ha en bra kväll.
xoxo A<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0