taggar!!


Hej Hej!!

Nu är jag färdig med allt som ska fixas tills i morgon så skönt. Sitter bara att målar naglarna men annars är allt klart. Gud vad härligt det känns bara några få timmar från ett härligt långt sommarlov. Kan det bli bättre??
Det är så himla mycket som händer nu i sommar och jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt, tiden går ju så himla fort. Det känns inte som att det var så länge sen som det var skolavslutning förra sommaren och det skulle bli jätte stort att börja åttan. Nu är vi färdiga med åttan och när vi kommer tillbaks har vi bara nian kvar haha, ja ni får ha en jätte härlig skolavslutning (om ni nu slutar samma dag som mig)
xoxo A

Jag just nu ;p

Plattat mitt hår det tog seriöst en timme :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0