Tisdagen Den 7 Juni

Hej hej bloggen! Idag är det bara en vecka kvar till vi slutar skolan och åker till ven. Jag kan knappt tro det. Konfa lägret kommer bli så jävla ball. Jag är så sjukt taggad inför lägret. Idag kom min komfa klänning som jag hade beställt från Nelly.com. Jag tyckte den var kätte fin och sånt men jag vet inte riktigt om det var min stil men vi får se. Imorgon har vi sovmorgon till 11 så jag borde hinna blogga innan skolan. Jaha nu ska jag gå och lägga mig och läsa min bok. Jag läser böckerna Gossip Girl. Har man inte läst de tycker jag att man ska göra det. XOXO M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0