Torsdag!! Eller??

Hej hej bloggen!! Idag var jag tvungen att gå upp kvart över sju när mamma gick för att ta hand om Tyzon. Och jag som brukar få sova till elva. Ja dom här mornarna kommer roliga, not. En liten valp som har över mycket energi på mornarna och kvällarna och det är då jag är trött haha ;) sov ju hos Julia med Sara från tis-ons och vi tog det bara lungt, snackade, åt supergod tårta som Julias mamma hade gjort till oss och kollade på två filmer. Det var verkligen jätte mysigt. I kväll ska jag nog på student, kul. Sen i morgon så kommer min muster, hennes man och såklart mina kusiner Julia, Oliver och Hugo från Norrköping och dom är här hela helgen. Sen har jag smsat med Emma och jag saknar dom verkligen jätte mycket men dom har det jätte bra nu kommer snart Louise hit och så får vi se vad som händer. Ha en bra dag. xoxo A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0