Trött!!

Hej Hej!!

Idag så jobbade jag från halv tre till halv sex så nu är jag helt slut. Men det var nog sista dan idag tror jag så det är skönt. Annars har jag inte gjort så mycket idag sov länge i morse, var ju tvungen att vila upp mig efter Emmas och Matildas konfirmation igår det var jätte fint i kyrkan och vi hade jätte kul på festen. I morgon blir det en efterlängtad och behövlig träning med laget ska bli jätte skönt och kul behöver verkligen det och sen ska jag till stranden med Emma och Matilda kanske någon mer får se ha det så bra :D
xoxo A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0