Underbart!

Hej hej bloggen!
Nu har det gått lite drygt 2 veckor av sommarlovet och mitt sommar lov har bärjat helt fantastiskt. Det började ju med att vi åkte till Ven en konfan, va kom hem i onsdags alltså i går och resan har varit helt underbar. Skulle få den möjligheten att åka på en sån resa så skulle jag ta den utan att blinka. Det var verklign underbrt och jag tycker jätte mycket om de personer jag var där med. Och på söndag smäller det då äntligen ska vi konfirmera mig och vår konfirmation kommer bli bäst.
XOXO M<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0