1 Mars 2011

Hej Hej bloggen! Min huvudvärk har inte släppt än så jag är hemma från skolan idag också. Har precis kollat klart på filmen, i rymden finns inga känslor. Den var jätte bra och rolig. För er som inte sett den, se den. Sen igår för att fördriva kvällen lite, när de andra var och träna, så bakade jag maränger. Det var jätte enkelt, man behövde bara äggvitor och socker. De blev jätte goda!! Det blir ju ingen träning för mig idag heller. Men ska försöka gå till skolan imorgon om jag inte har någon huvudvärk. Men nu ska jag gå och vila så jag blir frisk!!:) Hörs senare!! xoxo E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Vi är fyra tjejer på 14-15 år. I vår blogg får ni följa vår vardag med träning, resor, mode och massor av skratt! Vi är bästa vänner och gör nästan allt tillsammans. Hoppas ni gillar vår blogg! Kram MAJE.
RSS 2.0